BanerUR
Komisje Rektorskie

Rektorska Komisja ds. Nagród

Zadaniem Komisji jest ocena merytoryczna i opiniowanie wniosków o przyznanie nagrody Rektora składanych przez wydziały i inne jednostki organizacyjne Uczelni

Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Agnieszka Płażek - przewodnicząca
  2. dr hab. inż. Maria J. Chmiel - WR-E
  3. prof. dr hab. inż. Dorota Zięba-Przybylska - WHiBZ
  4. dr hab. inż. Włodzimierz Kanownik - WIŚiG
  5. dr hab. inż. Andrzej Kalisz - WBiO
  6. prof. dr hab. inż. Bogusław Cieślikowski - WIPiE
  7. dr hab. inż. Tomasz Tarko - WTŻ
  8. dr hab. inż. Anna Gazda - WL

 

Rektorska Komisja ds. Jakości Kształcenia

Zadaniem Komisji jest:

  • monitorowanie standardów kształecenia
  • ocena przebiegu procesu kształcenia
  • ocena jakości i warunków prowadzenia zajęć oraz wyposażenia sal dydaktycznych
  • ocena dostępności informacji na temat kształcenia


Skład osobowy

  1. dr hab. inż. Jerzy Skrzyszewski - przewodniczący
  2. prof. dr hab. Krzysztof Gondek - WR-E
  3. dr hab. inż. Maciej Pach - WL
  4. dr hab. Sławomir Kornaś - WHiBZ
  5. prof. dr hab. Marek Ptak - WIŚiG
  6. dr hab. Małgorzata Frazik-Adamczyk - WBiO
  7. dr inż. Krzysztof Nęcka - WIPiE
  8. dr hab. inż. Marcin Łukasiewicz - WTŻ
  9. dr Grzegorz Lonc - UCMW

 

Rektorska Komisja ds. Własnego Funduszu Stypendialnego

Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie konkursu na stypendia z Własnego Funduszu Stypendialnego Uczelni dla:

  • wyróżniających się pracowników
  • studentów i doktorantów

 

Rektorska Komisja ds. Własnego Funduszu Stypendialnego dla pracowników

Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Halina Gambuś - przewodnicząca
  2. dr hab. inż. Anna Gorczyca - WR-E
  3. prof. dr hab. inż. Stanisław Małek - WL
  4. dr hab. inż. Krzysztof Pawlak - WHiBZ
  5. dr hab. inż. arch. Piotr Herbut - WIŚiG
  6. prof. dr hab. inż. Edward Kunicki - WBiO
  7. dr hab. inż. Paweł Kiełbasa - WIPiE
  8. dr hab. inż. Dorota Gumul - WTŻ

 

Rektorska Komisja ds. Własnego Funduszu Stypendialnego dla studentów i doktorantów

Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Edward Kunicki - przewodniczący
  2. dr hab. inż. Barbara Tombarkiewicz - WHiBZ
  3. mgr Ewa Kliś-Brudny - Dział Nauczania
  4. Marian Skoczeń - Dział Nauczania
  5. mgr inż. Joanna Krużel - Samorząd Doktorantów
  6. Tymoteusz Nowicki - URSS
  7. Zuzanna Chrobak- URSS

 

Rektorska Komisja ds. Własności Intelektualnej

Zadaniem Komisji jest:

  • rozstrzyganie sporów dotyczących kwalifikacji danego dobra intelektualnego
  • na wniosek Rektora lub Prorektora ds. Nauki i Współpray z Zagranicą opiniowanie rozstrzygnięć w sprawach dotyczących własności intelektualnej nieuregulowanych Regulaminem zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami właśności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych wydanych Zarządzeniem 10/2015 z dnia 18 marca 2015 r.
  • wypracowanie polityki Uniwersytetu w sprawach dotyczących własności intelektualnej


Skład osobowy

  1. dr hab. inż. Paweł Tylek - przewodniczący
  2. dr inż. Agnieszka Synowiec - WR-E
  3. dr hab. inż. Joanna Makulska, prof. UR - WHiBZ
  4. dr hab. inż. Sylwester Smoleń - WBiO
  5. prof. dr hab. inż. Józef Hernik - WIŚiG
  6. dr hab. inż. Hubert Latała - WIPiE
  7. dr hab. inż. Stanisław Kowalski - WTŻ
  8. prof. dr hab. Bogdan Kania - UCMW

 

Rektorska Komisja ds. Stacji Doświadczlanych I Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego UR

Zadaniem Komisji jest:

  • dokonywanie kompleksowej analizy i oceny działalności Stacji Doświadczalnych i Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego UR w poszczególnych latach i wszelkich aspektach
  • formułowanie wniosków wynikających z działań Komisji, o których mowa w punkcie "a" i przedkładanie ich Rektorowi
  • formułowanie wniosków dotyczących rocznych planów rzeczowo-finansowych, szczególnie w zakresie inwestycji i remontów i przedkładanie ich Rektorowi


Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Bogdan Kulig - przewodnicząc
  2. dr hab. inż. Jan Błaszczyk - WBiO
  3. dr inż. Zenon Podstawski - WHiBZ
  4. dr inż. Tomasz Wojewodzic - WR-E
  5. dr inż. Mirosław Zagórda - WIPiE
  6. mgr inż. Jerzy Jaskiernia - kierownik RGD

 

Rektorska Komisja ds. Wymiany Międzynarodowej

Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Stanisław Małek, Przewodniczący
  2. dr Jakub Piecuch, Wydział Rolniczo-Ekonomiczny
  3. dr hab. inż. Maciej Pach, Wydział Leśny
  4. prof. dr hab. inż. Krystyna Koziec, Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt
  5. dr hab. inż. Jacek Pijanowski, Wydział Inżynierii Środowiska i Geodezji
  6. dr inż. Marcin Jewiarz, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki
  7. dr hab. inż. Aneta Kopeć, Wydział Technologii Żywności
  8. dr hab. inż. Maria Pobożniak, Wydział Biotechnologii i Ogrodnictwa
  9. Agata Zagrajczuk, Uniwersyteckie Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ-UR

 

Rektorska Komisja ds. Restrukturyzacji Uczelni

Zadaniem Komisji jest opracowanie projektu zmian w strukturze Uczelni mających na celu jej dostosowanie do nowelizowanych przepisów o szkolnictwie wyższym oraz jej optymalizację w związku z wynikami parametryzacji Wydziałów przeprowadzonej w 2017 roku.

 

Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Zygmunt Kowalski, Przewodniczący
  2. prof. dr hab. inż. Krzysztof Ostrowski, Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni
  3. prof. dr hab. inż. Florian Gambuś, Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
  4. prof. dr hab. inż. Marcin Rapacz, Wydział Rolniczo-Ekonomiczny
  5. prof. dr hab. inż. Jarosław Socha, Wydział Leśny
  6. prof. dr hab. inż. Krystyna Koziec, Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt
  7. prof. dr hab. Marek Ptak, Wydział Inżynierii Środowiska i Geodezji
  8. prof. dr hab. inż. Rafał Barański, Wydział Biotechnologii i Ogrodnictwa
  9. dr hab. inż. Sławomir Francik, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki
  10. prof. dr hab. Renata Kostogrys, Wydział Technologii Żywności
  11. mgr Ewa Weyssenhoff, Radca Prawny

Sekretarz: mgr Marzena Zawadzka

 

Rektorska Komisja ds. wdrożenia RODO

Zadaniem Komisji jest opracowanie do dnia 25 maja 2018 r. koncepcji systemu ochrony danych osobowych w Uczelni i przepływu tych danych w zgodzie z wymaganiami określonymi w RODO oraz wdrożenie przyjętych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu ochronę danych osobowych w Uczelni.

Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Krzysztof Ostrowski, Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni
  2. dr Szymon Sikorski, dyrektor Biura Rektora
  3. mec Ewa Weyssenhoff, radca prawny
  4. mgr inż. Mariusz Kwinta-Pudełko, główny informatyk
  5. mgr inż. Mateusz Ponikiewicz, Dział Informatyczny
  6. Małgorzata Garus, kierownik Biura Rozwoju Uczelni i Kadr Naukowych
  7. mgr inż. Katarzyna Połeć-Kołodziej, kierownik Sekcji Planowania Strategicznego i Rozliczeń Inwestycji

Rektorska Komisja ds. Opracowania Statutu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłataja w Krakowie

Zadaniem Komisji jest opracowanie Statutu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

 Skład osobowy

  1. prof. dr hab. inż. Stanisław Orzeł, Przewodniczący
  2. prof. dr hab. inż. Krystyna Koziec, Wiceprzewodnicząca
  3. prof. dr hab. inż. Teofil Łabza, Wydział Rolniczo-Ekonomiczny
  4. prof. dr hab. inż. Zygmunt Kowalski, Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt
  5. prof. dr hab. inż. Rafał Barański, Wydział Biotechnologii i Ogrodnictwa
  6. prof. dr hab. inż. Jarosław Frączek, Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki
  7. mgr Ewa Weyssenhoff, Radca Prawny

Sekretarz: mgr Aneta Sosin