Poczta elektroniczna dla pracowników URK
Wnioskodawcy:
- Pracownicy,
- Wykładowcy,
- Doktoranci na umowie o pracę,
- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych,
- Kierownicy projektów,
- Kierownicy wydarzeń
Aby uzyskać e-mail w domenie @urk.edu.pl, należy wykonać następujące kroki:
- Pobranie, wypełnienie i podpisanie wniosku
- konto dla osoby /formularz należy pobrać na komputer i wypełnić go w programie Adobe Reader/
- konto dla jednostki /formularz należy pobrać na komputer i wypełnić go w programie Adobe Reader/
- Akceptacja i podpis Bezpośredniego Przełożonego dla pracowników URK
- Wysyłka wniosku /wersja papierowa/ na adres Sekretariatu Administracji
- Akceptacja i podpis Kierownika Działu Informatyki
- Utworzenie konta pocztowego i nadanie uprawnień
- Informacja zwrotna dla Wnioskodawcy (login, hasło)
Redaktor strony: Dział Informatyki URK