Usługa Microsoft Teams – usługa internetowa oparta na chmurze zawierająca zestaw narzędzi i usług służących współpracy zespołowej.
W celu dostępu do aplikacji Microsoft 365/MS Office 365, należy posiadać konto w domenie
@student.urk.edu.pl - Studenci URK
@urk.edu.pl - Pracownicy URK.
Studenci - podają login (imie.nazwisko@student.urk.edu.pl) oraz hasło do poczty w domenie student.urk.edu.pl,
Pracownicy - podają login xxxxxxx@urk.edu.pl (gdzie xxxxxxxx – nazwa użytkownika z HCM) oraz hasło jak do systemu HCM
Logujemy się do Microsoft 365 i wybieramy spośród dostępnych aplikacji MS Teams
Studenci URK - W celu wyłącznie odzyskania hasła do usługi MS Teams, prosimy o kontakt pod e-mail helpdeskURK[a]urk.edu.pl z konta e-mail studenta podanego w systemie USOS. W celu uwierzytelnienie prosimy o podanie w treści wiadomości numeru indeksu.
Sugerujemy używanie wersji MS Teams w wersji na komputer/telefon, a jeśli w wersji na przeglądarkę to z użyciem przeglądarki "Chrom " a nie "Firefox " (problemy z starszą wersją przeglądarki)
Uwaga:
W chwili obecnej serwery Microsoft są mocno obciążone, dlatego aktywacja nowego konta/zmiana hasła może zająć trochę dłużej niż zwykle, a przyznanie uprawnień do wszystkich funkcjonalności Microsoft Teams może potrwać nawet do 24 godzin.
Proszę nie wysyłać email-i o zmianę hasła kilkukrotnie. Hasła są resetowane na bieżąco a informacja wysyłana do użytkowników. Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń czas odpowiedzi może wynieść od 24 do 48 godzin!
Logowanie do aplikacji Instrukcja
Tworzenie zespołu zajęć Instrukcja
Dodawanie członków do zespołu Instrukcja
Dodawanie gości do zespołu Instrukcja
Tworzenie łącza lub kodu dołączania do zespołu Instrukcja
Tworzenie kanału Instrukcja
Planowanie spotkania Instrukcja
Tworzenie błyskawicznych spotkań za pomocą funkcji Rozpocznij spotkanie teraz Instrukcja
Nagrywanie spotkania Instrukcja
Udostępnianie zawartości podczas spotkania Instrukcja
Udostępnienie pliku Instrukcja
Tworzenie zadania Instrukcja