PLANOWANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2023 r. - INFORMACJA
Informujemy, że w dniach 16-12-2021 do 05-01-2022 r. zostaje wszczęta procedura tworzenia Planu zamówień publicznych Uniwersytetu Rolniczego na rok 2023. Jednocześnie przypominamy, że wskazany plan funkcjonuje na bazie jednostkowych planów zamówień tworzonych dla określonych rodzajów zamówień przez wszystkie jednostki organizacyjne Uczelni.
W tym roku po raz kolejny dla tych celów został uruchomiony dedykowany moduł w systemie Simple.ERP, dostępny dla zalogowanych użytkowników reprezentujących poszczególne jednostki URK. Uwzględniając ubiegłoroczne doświadczenia, a przede wszystkim uwagi i sugestie dotyczące planowania, zwracamy uwagę, że kwoty przeznaczone na udzielanie zamówień w konkretnych kategoriach wpisywane przez Państwa w plan zamówień powinny wynosić tyle samo co wykonaniu budżetu jednostki w bieżącym rok.
Z uwagi na obligatoryjny charakter sporządzenia przez jednostki organizacyjne planów, zachęcamy do możliwie pilnej realizacji tego obowiązku. W sprawach technicznej obsługi systemu, dodania lub zmiany osób planujących proszę o kontakt z Panem Janem Stanikiem pod nr tel. 4437, email: jan.stanik@urk.edu.pl . Jednocześnie przypominamy, że rozpoczęcie procedury prowadzącej do udzielenia zamówienia publicznego następuje wyłącznie na podstawie kompletnego wniosku o udzielenie zamówienia, złożonego i zatwierdzonego zgodnie z obowiązującym w Uczelni obiegiem.