plik svg - godło

Senacka Komisja Organizacyjno - Statutowa

Do zadań Senackiej Komisji organizacyjno-statutowej należy:

  • opiniowanie propozycji zmian w Statucie, 
  • opiniowanie propozycji zmian organizacyjnych w Uczelni, których wprowadzenie wymaga zgody lub opinii Senatu,
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw organizacyjnych, 
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji Organizacyjno-Statutowej:

  1.  dr hab. inż. Paweł Tylek, prof. URK - przewodniczący
  2. prof. dr hab. inż. Ewa Błońska - Prorektor ds. Ogólnych
  3. dr hab. inż. Jerzy Wieczorek, prof. URK - WR-E
  4. prof. dr hab. inż. Stanisław Małek - WL    
  5. prof. dr hab. inż. Krystyna Czekońska - WHiBZ
  6. dr hab. inż. Tomasz Kowalik, prof. URK - WIŚiG   
  7. prof. dr hab. inż. Stanisław Mazur - WBiO
  8. dr hab. inż. Artur Wójcik, prof. URK - WIPiE 
  9. dr hab. inż. Krzysztof Buksa, prof. URK - WTŻ  
  10. dr hab. wet. Hanna Lutnicka - WMW

z głosem doradczym:

  1. prof. dr hab. inż. Barbara Tombarkiewicz - NSZZ „Solidarność”
  2. dr inż. Maria Walczycka, prof. URK - ZNP
  3. mgr Edyta Grudzień - ZZPNNA

Senacka Komisja ds. Nauki

Do zadań Senackiej Komisji ds. Nauki należy:

  • wypracowanie koncepcji rozwoju działalności naukowej w Uczelni,
  • prowadzenie systemowej analizy działalności naukowej,
  • ocena rozwoju naukowego kadry badawczej i badawczo-dydaktycznej Uczelni,
  • monitorowanie kategorii naukowych dyscyplin naukowych w Uczelni,
  • opracowywanie zasad dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich we współpracy z Komisją ds. Oceny Kadr,
  • ocena stanu realizacji projektów badawczych i badawczo-rozwojowych wykonywanych w Uczelni,
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw naukowych,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji Organizacyjno-Statutowej:

1.   prof. dr. hab. inż. Agnieszki Filipiak-Florkiewicz Przewodnicząca
2.   prof. dr hab. inż. Marcin Rapacz                Prorektor ds. Nauki
3.   prof. dr hab. inż. Andrzej Sechman Prorektor ds. Współpracy z Zagranicą
4.   dr hab. inż. Agnieszka Klimek-Kopyra, prof. URK  WR-E
5.   prof. dr hab. inż. Robert Jankowiak WL
6.   prof. dr hab. Dorota Wojtysiak WHiBZ
7.   prof. dr hab. inż. Rafał Barański WBiO
8.   prof. dr hab. inż. Piotr Bugajski  WIŚiG
9.   prof. dr hab. inż. Sławomir Francik WIPiE
10.   dr inż. Marek Zdaniewicz, prof. URK WTŻ
11.   dr hab. inż. Ewa Ocłoń, prof. URK WMW
    12. dr inż. Tomasz Czech, prof. URK  CTT
     
  Koordynatorzy dyscyplin:  
1.   prof. dr hab. inż. Agnieszka Płażek d. nauki biologiczne
        2.  prof. dr hab. inż. Jarosław Socha d. nauki leśne
3.   dr hab. inż. Marcin Łukasiewicz, prof. URK d. technologia żywności i żywienia
4.   dr hab. inż. Jacek Pijanowski, prof. URK d. inżynieria lądowa i transport
5.   prof. dr hab inż. Piotr Herbut d. inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
6.   prof. dr hab. Marek Ptak d. matematyka
7.   prof. dr hab. inż. Piotr Micek d. zootechnika i rybactwo
8.   dr hab. inż. Paweł Kiełbasa, prof. URK d. inżynieria mechaniczna
9.   dr hab. inż. Tomasz Wojewodzic, prof. URK d. ekonomia i finanse
10.   dr hab. Wioletta Knapik, prof. URK d. nauki o zarządzaniu i jakości
11.    dr hab. n. wet. Zbigniew Arent, prof. URK d. weterynarii
   
     
   Z głosem doradczym:  
1.   dr hab. Małgorzata Pierzchalska, prof. URK NSZZ "Solidarność"
2.   mgr inż. Sylwia Stasiak ZZPNNA

Senacka Komisja ds. Kształcenia

Do zadań Senackiej Komisji ds. Kształcenia należy:

  • opiniowanie projektów i wniosków w sprawie ustalenia programów studiów, studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego,
  • opiniowanie i wytyczanie kierunków zmian systemu kształcenia w kontekście perspektyw rozwojowych,
  • analiza oferty edukacyjnej Uczelni pod kątem jej dostosowania do potrzeb rynku pracy,
  • opiniowanie rocznego raportu samooceny dotyczącego funkcjonowania Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia,
  • opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych Uczelni dotyczących toku studiów
    i procesu dydaktycznego,
  • opiniowanie warunków, trybu oraz terminu rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji na studia i kształcenie specjalistyczne,
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw kształcenia,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji ds. Kształcenia :

1.   prof. dr hab. inż. Andrzej Kalisz Przewodniczący
2.   dr hab. inż. Andrzej Bogdał, prof. URK Prorektor ds. Kształcenia
3.   prof. dr hab. inż. Tomasz Zaleski, WR-E
4.   dr hab. inż. Andrzej Krasnodębski, prof. URK WR-E
5.   dr hab. inż. Maciej Pach, prof. URK WL
6.   dr hab. inż. Magdalena Socha, prof. URK WHiBZ
7.   dr hab. inż. Urszula Malaga-Toboła, prof. URK WIPiE
8.   dr inż. Zbigniew Daniel WIPiE
               9.   dr hab. inż. Tomasz Salata, prof. URK WIŚiG
10.   dr hab. inż. Tomasz Bergel, prof. URK WIŚiG
      11.   dr hab. inż. Ewa Grzebelus, prof. URK WBiO
12.   prof. dr hab. inż. Aneta Kopeć WTŻ
13.   prof. dr hab. inż. Jacek Domagała WTŻ
14.   dr hab. n. wet. Izabela Krakowska, prof. URK WMW
15.   mgr Janusz Zachara SWF
16.   mgr Marta Janda-Pająk SJO
17.  
Marcin Piekarski
URSS
18.   mgr inż. Adam Górski URSD
19.   mgr Ewa Kliś-Brudny kierownik BPiJK
     
  Z głosem doradczym:  
1.   dr hab. inż. Agnieszka Lis-Krzyścin  ZNP
2.   dr inż. Bogusława Kwoczyńska NSZZ "Solidarność"
3.   mgr inż. Artur Klaczak  ZZPNNA
     
  Sekretarz  
  mgr inż. Jadwiga Adamczyk  

Senacka Komisja ds. Budżetu

Do zadań Senackiej Komisji ds. Budżetu należy:

  • opracowywanie założeń do planów budżetu Uczelni,
  • opiniowanie planów rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z ich wykonania,
  • analiza planów gospodarczych Uczelni,
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw budżetu Uczelni,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji ds. Budżetu : 

1.   dr. hab. inż. Wojciech Sroka, prof. URK Przewodniczący
2.   dr inż. Łukasz Paluch
WR-E
3.   dr inż. Marcin Piszczek
WL
4.   dr hab. inż. Paweł Nosal, prof. URK
WHiBZ
5.   prof. dr hab. inż. Bogusław Michalec
WIŚiG
6.   prof. dr hab. inż. Sylwester Smoleń WBiO
7.   dr hab. inż. Michał Cupiał, prof. URK WIPiE
8.   dr hab. inż. Marzena Zając, prof. URK WTŻ
9.   dr hab. Ewelina Węsierska, prof. URK WMW
10.   Julia Kolak URSS
11.   mgr Maciej Oleksiak Kwestor
12.   mgr Marcin Gałan Kanclerz
     
  Z głosem doradczy:  
1.   dr hab. inż. Piotr Wężyk, prof. URK
NSZZ "Solidarność"
2.   mgr inż. Olga Dąbrowska
ZZPNNA

Senacka Komisja ds. Gospodarki Majątkowej

Do zadań Senackiej Komisji ds. Gospodarki Majątkowej należy:

  • przedstawianie koncepcji wykorzystania posiadanej bazy majątkowej (inwentaryzacja, strategie gospodarowania majątkiem),
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw majątkowych,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji ds. Gospodarki Majątkowej:

1.   dr hab. inż. Zbigniew Siejka Przewodniczący
2.   dr hab. Lidia Luty
WR-E
3.   dr hab. inż. Stanisław Zięba, prof. URK
WL
4.   dr hab. inż. Marcin Lis, prof. URK
WHiBZ
5.   dr inż. Pelagia Gawronek WIŚiG
6.   dr hab. inż. Monika Bieniasz
WBiO
7.   dr hab. inż. Zbigniew Kowalczyk, prof. URK
WIPiE
8.   dr Paweł Sroka, prof. URK       WTŻ
9.   prof. dr hab. n. wet. Kazimierz Tarasiuk WMW
10.   mgr Marcina Gałan Kanclerz
11.   mgr Maciej Oleksiak Kwestor
     
  Z głosem doradczym:  
1.   mgr inż. Jerzy Radoń   dyrektor ds. inwestycji
2.   dr inż. Joanna Stabryła NSZZ "Solidarność"
3.   mgr inż. Anna Tyrała ZZPNNA

Senacka Komisja ds. Inwestycji i Remontów

Do zadań Senackiej Komisji ds. Inwestycji i Remontów należy :

  • opiniowanie strategii w zakresie potrzeb bazowych Uczelni (inwestycyjnych, remontowych),
  • bieżąca ocena planów remontów, inwestycji budowlanych,
  • ocena funkcjonowania przetargów dotyczących zleceń remontowo-budowlanych,
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw inwestycji
    i remontów,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji ds. Inwestycji i Remontów :

1.   dr hab. inż.Tomasz Jakubowski, prof. URK Przewodniczący
2.   dr hab. inż. Robert Witkowicz, prof. URK WR-E
3.   dr inż. Magdalena Frączek, prof. URK WL
4.   dr inż. Joanna Pokorska WHiBZ
5.   dr hab. inż. Grzegorz Nawalany, prof. URK      WIŚiG
6.   dr hab. inż. Maciej Gąstoł, prof. URK WBiO
7.   dr inż. Dariusz Baran   WIPiE
8.   dr Łukasz Skoczylas, prof. URK WTŻ
9.   prof. dr hab. wet. Kazimierz Tarasiuk WMW
             10.  mgr Maciej Oleksiak Kwestor
11.   mgr Marcin Gałan Kanclerz
12.   mgr inż. Artur Szymacha Dyrektor ds. technicznych
     
  Z głosem doradczym:  
1.   mgr inż. Jerzy Radoń dyrektor ds. inwestycji 
2.   dr inż. Tomasz Szul, prof. URK NSZZ "Solidarność"
3.   Stanisław Szetner ZZPNNA
     
 
 

Senacka Komisja ds. Oceny Kadr

Do zadań Senackiej Komisji ds. Oceny Kadr należy:

  • opiniowanie strategii Uczelni w zakresie polityki kadrowej (kierunki rozwoju kadry, polityka zatrudnienia, analiza wykorzystania zasobów intelektualnych Uczelni, premiowania, nagradzania itp.),
  • opracowywanie zasad dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich we współpracy z Komisją ds. Nauki,
  • dokonywanie oceny okresowej nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach ogólnouczelnianych,
  • opiniowanie odwołań pracowników od negatywnych ocen okresowych,
  • sporządzanie zbiorczego zestawienia wyników oceny okresowej nauczycieli akademickich oraz przedkładanie go Rektorowi wraz z uwagami Komisji,
  • opiniowanie wniosków w sprawie odznaczeń oraz nagród MNiSW i Prezesa Rady Ministrów,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji ds. Oceny Kadr :

1.   prof. dr hab. inż. Monika Bugno-Poniewierska Przewodnicząca
2.   prof. dr hab. inż. Ewa Błońska Prorektor ds. Ogólnych
3.   prof. dr hab. inż. Dariusz Ropek WR-E
4.   dr hab. inż. Anna Gazda, prof. URK WL
5.   prof. dr. hab. inż. Wojciech Jagusiak WHiBZ
6.   dr hab. inż. Grzegorz Kaczor, prof. URK WIŚiG
7.   dr hab. Agnieszka Sękara, prof. URK WBiO
8.   prof. dr hab. Maciej Kuboń WIPiE
9.   dr hab. inż. Izabela Przetaczek-Rożnowska, prof. URK WTŻ
10.   prof. dr hab. Małgorzata Kotula-Balak WMW
11.   mgr inż. Anna Gibowska-Sikora kierownik BSO
     
  Z głosem doradczym:  
1.   prof. dr hab. inż. Bogusław Michalec NSZZ "Solidarność"
2.   dr hab. Paweł Szlachcic, prof. URK  ZNP
3.   mgr inż. Agnieszka Kowalczyk ZZPNNA

Senacka Komisja ds. Socjalnych

Do zadań Senackiej Komisji ds. Socjalnych należy:

  • ukierunkowanie zasad polityki socjalnej z uwzględnieniem aspektów socjalnych w systemach płacowych w odniesieniu do różnych grup pracowniczych,
  • opiniowanie planów i sprawozdań z wykonania planów ZFŚS,
  • rozpatrywanie wniosków o przyznanie pożyczek i zapomóg z ZFSŚ,
  • opiniowanie projektów pozostałych uchwał Senatu dotyczących spraw socjalnych,
  • realizacja innych zadań wynikających z zarządzeń Rektora lub bieżących potrzeb Uczelni.

Skład Senackiej Komisji ds. Socjalnych :

1.   dr  inż. Katarzyna Znuj Przewodnicząca
2.   dr inż. Monika Szafrańska  WR-E
3.   mgr Marcin Nogieć     WR-E
4.   mgr inż. Dominika Ledwich WL
5.   mgr inż. Jadwiga Dymacz-Rzyczniak  WL
6.   dr hab. inż. Danuta Wrońska, prof. URK WHiBZ
7.   mgr inż. Maria Kwaśniewska WHiBZ
8.   dr inż. Artur Szwalec WIŚiG
9.   mgr inż. Ewa Zagrodzka WIŚiG
10.   dr hab. inż. Agnieszka Lis-Krzyścin WBiO
11.   dr hab. inż. Jacek Nawrocki WBiO
12.   dr inż. Maciek Gliniak, prof. URK WIPiE
13.   Krzysztof Górka WIPiE
14.   dr inż. Radosława Skoczeń-Słupska WTŻ
15.   mgr inż. Renata Sabat WTŻ
16.   lek. wet. Klaudia Dubniewicz WMW
17.   mgr Maciej Oleksiak Kwestor
18.   mgr inż. Rafał Ludwikowski kierownik Straży URK
19.   mgr Aleksandra Matyasik Sekcja ds. Socjalnych
20.  lic. Monika Kazior

Dział Wynagrodzeń i Rozliczeń  z Budżetem

21.  dr hab. inż. Barbara Skowera NSZZ "Solidarność"
22.  dr hab. inż. Joanna Kania-Gierdziewicz          ZNP
23.  mgr Edyta Mazurkiewicz-Dyrda ZZPNNA