ikona svg - UE flag

ikona svg - Herb Polski

Rektorski Zespół ds. monitorowania wdrożenia zasad Europejskiej Karty Naukowca i Kodeksu Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych w URK

Do zadań Zespołu należy:

  • nadzór nad procesem wdrażania Strategii HRS4R URK;
  • nadzorowanie działań Komisji Rektorskiej (grupy roboczej) oraz innych jednostek zaangażowanych w proces wdrożenia zapisów Europejskiej Karty Naukowca i Kodeksu Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych w Uczelni;
  • zapewnienie jakości i skuteczności działań podejmowanych w zakresie Strategii HRS4R;
  • określenie mierników realizacji działań oraz systematyczna ocena efektów wdrażania zasad Karty i Kodeksu przez poszczególne zespoły i jednostki organizacyjne w Uczelni;
  • analiza efektów poszczególnych etapów procesu wdrażania Strategii HRS4R;
  • informowanie interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych o wynikach wdrożenia Strategii HRS4R w Uczelni;
  • formułowanie zaleceń dotyczących dalszych etapów wdrażania zapisów Europejskiej Karty Naukowca i Kodeksu Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych w Uczelni.

 

Skład osobowy:

  1. mgr Marcin Gałan – Kanclerz - przewodniczący Zespołu
  2. mgr Aleksander Sokół – Kierownik, Dział Wynagrodzeń i Rozliczeń z Budżetem
  3. mgr Michał Cyran - Radca prawny, Zespół Radców Prawnych
  4. mgr Paweł Jakubiec – Dyrektor, Biblioteka URK
  5. dr inż. Michał Szanduła – Dyrektor, Centrum Kultury i Kształcenia Ustawicznego
  6. dr inż. Tomasz Czech, prof. URK – Dyrektor, Centrum Transferu Technologii
  7. dr hab. inż. Tomasz Zaleski, prof. URK - Dziekan, Wydział Rolniczo-Ekonomiczny
  8. prof. dr hab. inż. Stanisław Małek - Wydział Leśny
  9. dr inż. Marta Basiaga - Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt
  10. prof. dr hab. inż. Jacek Domagała - Prodziekan, Wydział Technologii Żywności
  11. dr hab. inż. Krzysztof Tokarz, prof. URK - Wydział Biotechnologii i Ogrodnictwa
  12. dr hab. inż. Urszula Sadowska, prof. URK - Wydział Inżynierii Produkcji i Energetyki
  13. dr hab. wet. Izabela Krakowska, prof. URK - Prodziekan, Wydział Medycyny Weterynaryjnej
  14. Małgorzata Garus - Kierownik, Biuro Rozwoju Uczelni i Kadr Naukowych
  15. mgr Urszula Jabłońska-Korta - Dyrektor, Centrum Administracyjnego Wsparcia Projektów
  16. mgr inż. Iwona Fijałkowska – Kierownik, Biuro Rekrutacji na Studia
  17. mgr inż. Mateusz Ponikiewicz - Dyrektor, Centrum Informatyki
  18. mgr inż. Kacper Foremnik -  Wydział Leśny
  19. mgr inż. Piotr Janiec- Wydział Leśny 

Rektorska Komisja ds. awansów nauczycieli akademickich

Zadaniem Komisji jest opiniowanie wniosków awansowych nauczycieli akademickich.

 Skład osobowy:

  1. prof. dr hab. inż. Andrzej Kalisz (WBiO) – przewodniczący
  2. prof. dr hab. inż. Agnieszka Filipiak-Florkiewicz (WTŻ)
  3. prof. dr hab. inż. Monika Bugno-Poniewierska (WHiBZ)

 

Dodatkowo w skład Komisji każdorazowo wchodzi: dziekan wydziału, na którym zatrudniony jest kandydat oraz – w przypadku stanowisk badawczych i badawczo-dydaktycznych – koordynator dyscypliny wiodącej, w której kandydat prowadzi działalność naukową. W przypadku kandydatów, którzy wskazali dwie dyscypliny w równym udziale czasu pracy, w posiedzeniu komisji biorą udział koordynatorzy obu dyscyplin.

 

Rektorska Komisja ds. współpracy z Międzynarodowym Centrum Badań i Informacji o Gospodarce Publicznej, Społecznej i Spółdzielczej (CIRIEC)

Do zadań Komisji należy koordynowanie współpracy Uczelni z CIRIEC, w szczególności:

1) realizacja wspólnych projektów naukowych, B+R i społecznych;

2) organizacja konferencji, kongresów, seminariów i innych eventów;

3) uczestnictwo pracowników Uczelni w komisjach naukowych i grupach roboczych CIRIEC.

Skład osobowy:

  1. dr Barbara Kiełbasa, WRE - przewodnicząca - nauki o zarządzaniu i jakości
  2. mgr Marcin Gałan - Kanclerz – reprezentant URK w CIRIEC
  3. dr inż. Łukasz Satoła, prof. URK, WRE - ekonomia i finanse
  4. prof. dr hab. Magdalena Surma, WTŻ - technologia żywności i żywienia
  5. dr hab. inż. Agnieszka Operacz, prof. URK, WIŚiG - inżynieria środowiska, górnictwo o energetyka